24 ago 2009 | Lançamentos
Muito prazer, sexo sem DST

Saiu o vídeo com o jingle da campanha que Chitãozinho & Xororó vinham anunciando no twitter. O nome da campanha é “Muito prazer, sexo sem DST”. Participaram da campanha Chitãozinho & Xororó, Daniel, Fernando & Sorocaba, Zé Henrique & Gabriel, Gino & Geno, Adair Cardoso, Gino & Geno e mais alguns artistas que eu não consegui identificar ainda. Assistam o vídeo:

Cara, nem sei o que comentar depois de um vídeo desses. Se eu falar mal, vai parecer que não apóio a causa, então deixo as opiniões sobre o vídeo (e pelo amor de Deus sobre a música) a critério de vocês. Jisuuuuis, me chicoteia.

4 comentários
  • Douglas Mabra: (responder)
    14 de julho de 2013 às 21:08

    I simply want to mention I’m very new to blogs and honestly savored this web-site. More than likely I’m going to bookmark your blog post . You absolutely have terrific article content. Thanks a bunch for sharing with us your website page.

  • browse around these guys: (responder)
    18 de julho de 2013 às 00:11

    Having read this I thought it was very informative. I appreciate you spending some time and energy to put this short article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

  • her response: (responder)
    18 de julho de 2013 às 14:52

    I was more than happy to uncover this website. I want to to thank you for your time for this fantastic read!! I definitely appreciated every bit of it and i also have you book-marked to look at new things on your blog.

  • Feel Young: (responder)
    20 de julho de 2013 às 07:29

    If you’re still on the fence: grab your favorite earphones, head down to a Best Buy and ask to plug them into a Zune then an iPod and see which one sounds better to you, and which interface makes you smile more. Then you’ll know which is right for you.

Redes sociais
Sobre o autor
Marcus Bernardes é bacharel em direito e entusiasta da música sertaneja. Criou o Blognejo com o intuito de falar de maneira séria e digna sobre o segmento. Hoje é o veículo mais respeitado do meio, sendo referência em coberturas de eventos, lançamentos, entrevistas e análise de mercado.