21 ago 2009 | Artigos
SERTÃO SEM NOÇÃO – Leonardo sabe o que é bom

Ela está de volta. A seção mais sem noção do sertão. Só não é mais sem noção que essa última frase. E para reinaugurar a seção, ele, o mais boa praça dos cantores sertanejos: Leonardo. E com uma missão difícil: julgar um concurso de modelos. Nem precisei colocar as falas. As imagens falam por si.

leonardo-sabe

Já é exigir demais, né Léo?

8 comentários
  • Sherell Garufi: (responder)
    14 de julho de 2013 às 16:58

    I simply want to tell you that I’m beginner to weblog and truly enjoyed this web page. Probably I’m want to bookmark your blog post . You certainly have fantastic articles and reviews. Thanks a bunch for sharing your website page.

  • go now: (responder)
    17 de julho de 2013 às 23:04

    May I simply just say what a relief to find somebody that truly knows what they are talking about on the web. You actually realize how to bring a problem to light and make it important. A lot more people have to check this out and understand this side of your story. I can’t believe you are not more popular because you definitely have the gift.

  • seo companies uk: (responder)
    19 de julho de 2013 às 05:29

    Having read this I believed it was extremely informative. I appreciate you finding the time and effort to put this article together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

  • garbage disposal problems: (responder)
    20 de julho de 2013 às 10:35

    If you’re still on the fence: grab your favorite earphones, head down to a Best Buy and ask to plug them into a Zune then an iPod and see which one sounds better to you, and which interface makes you smile more. Then you’ll know which is right for you.

Redes sociais
Sobre o autor
Marcus Bernardes é bacharel em direito e entusiasta da música sertaneja. Criou o Blognejo com o intuito de falar de maneira séria e digna sobre o segmento. Hoje é o veículo mais respeitado do meio, sendo referência em coberturas de eventos, lançamentos, entrevistas e análise de mercado.